اعزام دختران پاراتکواندو به اردن، کوشش برای کسب سهمیه پارالمپیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور 65 پاراتکواندوکار روز 2 خردادماه به میزبانی امان اردن و در سالن کمپینسکی برگزار خواهد شد.

اعزام دختران پاراتکواندو به اردن، کوشش برای کسب سهمیه پارالمپیک

فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (K44) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (K44) دو نماینده کشورمان هستند که برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها شرکت می نمایند. راهنمایی این نفرات برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.

برهمین اساس ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان ساعت 8:35 صبح روز چهارشنبه - 29 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد استانبول ترک می نمایند و سپس راهی امان اردن می شوند.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت ها راه پیدا نمایند می توانند جواز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را بدست آورند. رقابت ها روز یکشنبه - 3 خردادماه از ساعت 10:30 صبح به وقت تهران تا ساعت 19:30 پیگیری خواهد شد.

رقابت های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی های پارالمپیک توکیو برگزار می گردد؛ ایران در بخش مردان پیروز به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی به وسیله رنکینگ سیستم شده است و در بخش زنان نیز با حضور در این رقابت ها برای کسب دو سهمیه کوشش می نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57266

به "اعزام دختران پاراتکواندو به اردن، کوشش برای کسب سهمیه پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام دختران پاراتکواندو به اردن، کوشش برای کسب سهمیه پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید