اعتراف فرهاد مجیدی: این سخت ترین بازی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الشرطه عراق در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که قبلاً گفتم، شش بازی ما در این تورنمنت بازی های سختی خواهد بود. خیلی خوشحالم که در بازی قبلی توانستیم با نتیجه خوب به پیروزی برسیم.

اعتراف فرهاد مجیدی: این سخت ترین بازی است

وی ادامه داد: تمام بازی های این گروه سخت است، اما معتقدم دیدار فردا سخت ترین و مهم ترین مسابقه ما در این گروه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا پیروزی در بازی نخست به تیمش انگیزه می دهد یا شمشیر دو لبه ای است که آنها را مغرور خواهد کرد، گفت: من با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم می توانید فقط تا شب همان بازی خشنود باشید. فردای آن روز بازی با الاهلی را فراموش کردیم و باز هم می گویم که فردا مهم ترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود. به بازیکنان گفتم اگر تمرکز لازم را نداشته باشیم، این دیدار را از دست می دهیم.

مجیدی در خصوص اینکه آیا الشرطه را می شناسند و بازی های این تیم را آنالیز کرده اید یا نه، گفت: بعد از بازی با الاهلی من و همکارانم، چند بازی الشرطه در لیگ عراق و همینطور بازی آنها مقابل الدحیل را آنالیز کردیم. آنها تیمی فیزیکی هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55417

به "اعتراف فرهاد مجیدی: این سخت ترین بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف فرهاد مجیدی: این سخت ترین بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید