استمرار بارش پراکنده طی سه روز آینده در بعضی نقاط

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ضیاییان گفت: طی سه روز آینده در بعضی استان ها رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

استمرار بارش پراکنده طی سه روز آینده در بعضی نقاط

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار ، از استمرار بارش پراکنده در برخی نقاط اطلاع داد و گفت: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان های ساحلی خزر و شمال شرق کشور وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما خواهیم داشت که این افزایش دما در شمال شرق کشور به میزان 5 تا 8 درجه پیش بینی می گردد.

ضیاییان ادامه داد: طی روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی روز های آدینه تا یکشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام است، بیان کرد: امروز آب های خلیج فارس مواج است.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در استان های تهران، البرز، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان و شرق یزد، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدیدی رخ خواهد داد که در جنوب غرب کشور وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین شرایط آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان پایتخت صاف گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

ضیاییان در سرانجام بیشینه دمای امروز پایتخت را 38 درجه سانتی گراد بیان کرد و گفت: در اواسط هفته آینده قدری دما افزایش می یابد، اما میزان آن چندان محسوس نیست.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34540

به "استمرار بارش پراکنده طی سه روز آینده در بعضی نقاط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار بارش پراکنده طی سه روز آینده در بعضی نقاط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید