ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان تحت حمایت جهت رعایت اصول ایمنی و مقابله با بیماری های ویروسی پرداخت.

ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی

محمد کلامی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در برابر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی همچون سایر ایام جوابگوی مردم بوده و اختلالی در فرایند خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.

وی افزود: سامانه اینترنتی e.emdad.ir آماده ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری است و مددجویان تحت حمایت این نهاد می توانند از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در 27 سرفصل در حوزه های اشتغال، وام، فرهنگی، مشاوره، بهداشت و درمان، ازدواج، مسکن و حمایت های خاص بدون مراجعه حضوری بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در این روش مددجویان می توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، وی خاطر نشان کرد: درخواست های ثبت شده توسط مددجویان در کمترین زمان ممکن به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل شده و رسیدگی می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23272

به "ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید