احتمال بازگشت کلایورت به بارسلونا برای تصدی یک پست مدیریتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجم هلندی سابق تیم بارسلونا امکان دارد برای ایفای نقشی متفاوت به این تیم بازگردد.

احتمال بازگشت کلایورت به بارسلونا برای تصدی یک پست مدیریتی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، پاتریک کلایورت ممکن است به باشگاه بارسلونا برگردد چرا که نام او در فهرست گزینه های مدیریت رده های پایه این باشگاه قرار گرفته است.

باشگاه بارسلونا اخیراً برای تغییر ساختار مدیریتی و فنی تیم های پایه اش فعالیت هایی داشته که نمونه آن انتصاب ویکتور والدس، دروازه بان سابق کاتالان ها به عنوان سرمربی تیم جوانان بوده است.

اقدام بعدی باشگاه روی حوزه مدیریتی تیم های پایه متمرکز شده و باشگاه میخواهد فردی با سابقه حضور در جمع آبی و اناری ها و چهره ای محبوب را برای این پست برگزیند و مهاجم سابق هلندی کاتالان ها یکی از گزینه ها است.

کلایورت تا پیش از این به عنوان دستیار کلارنس سیدورف در کادر فنی تیم ملی کامرون مشغول به کار بود اما با حذف زودهنگام این تیم از جام ملت های آفریقا هر دوی آنها اخراج شدند.

بازگشت کلایورت به بارسلونا نه تنها او را به پسرش که در تیم نونهالان این باشگاه توپ می زند، ملحق می نماید بلکه به نفع هموطن تازه وارش دی یونگ خواهد بود چرا که خواهد توانست به او برای تطبیق دادن خود به شرایط بازی در نوکمپ یاری کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10175

به "احتمال بازگشت کلایورت به بارسلونا برای تصدی یک پست مدیریتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت کلایورت به بارسلونا برای تصدی یک پست مدیریتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید