اتلتیکومادرید علیه بارسلونا اسپانیا؛ رقم فسخ قرارداد گریزمان 200 میلیون یورو است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال جهان- باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای به خبر انتقال مهاجم خود به بارسلونا واکنش نشان داد.

اتلتیکومادرید علیه بارسلونا اسپانیا؛ رقم فسخ قرارداد گریزمان 200 میلیون یورو است

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه بارسلونا ساعتی قبل گفت که با پرداخت 120 میلیون بابت حق فسخ قرارداد آنتوان گریزمان، این مهاجم باشگاه اتلتیکومادرید را به خدمت گرفته است. این خبر با واکنش سران اتلتیکومادرید روبرو شد و آنها با انتشار بیانیه ای به آن واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: وکیل آنتوان گریزمان با حضور در دفتر لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا، به طور یک جانبه قرارداد گریزمان با اتلتیکومادرید را فسخ کرد، در حالی که باشگاه بارسلونا گفت بابت این بازیکن 120 میلیون یورو پرداخت نموده است. اتلتیکومادرید معتقد است این رقم برای فسخ قرارداد کافی نیست، چون واضح است که در زمان توافق گریزمان با بارسلونا، رقم فسخ قرارداد 200 میلیون بوده است. حتی زمانی که گریزمان خبر جدایی اش را گفت 14 مِی بود یعنی پیش از روز مورد نظر برای فسخ قرارداد با مبلغ 120 میلیون یورو در روز اول جولای. اتلتیکومادرید به همین دلیل در نظر دارد کارهای مورد نظر را برای دفاع از حقوق و منافع مشروع خود انجام بدهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9802

به "اتلتیکومادرید علیه بارسلونا اسپانیا؛ رقم فسخ قرارداد گریزمان 200 میلیون یورو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید علیه بارسلونا اسپانیا؛ رقم فسخ قرارداد گریزمان 200 میلیون یورو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید