ابلاغیه کمیته انضباطی به 5 بازیکن سرخابی و مدیر رسانه ای استقلال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه ای را برای تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تیم صادر کرد.

ابلاغیه کمیته انضباطی به 5 بازیکن سرخابی و مدیر رسانه ای استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه ای به تیم فوتبال استقلال به دلیل تخلفات تماشاگرانش (پرتاب سنگ و اشیا، شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به علی کریمی به دلیل خطای شدید و رفتار غیر ورزشی، عارف غلامی به دلیل رفتار غیر ورزشی، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری و سیاوش یزدانی به دلیل رفتار غیر ورزشی، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری، نفرات فوق به همراه مسئولین باشگاه استقلال بر اساس بند 11 ماده 21 از مقررات انضباطی مصوب 97/12/19 باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند.

همچنین کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه ای به باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش (شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به شجاع خلیل زاده به دلیل رفتار غیر ورزشی و نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری و حسین کنعانی زادگان به دلیل رفتار غیر ورزشی، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری، نفرات فوق به همراه مسئولین باشگاه پرسپولیس بر اساس بند 11 ماده 21 از مقررات انضباطی مصوب 97/12/19 باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14237

به "ابلاغیه کمیته انضباطی به 5 بازیکن سرخابی و مدیر رسانه ای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغیه کمیته انضباطی به 5 بازیکن سرخابی و مدیر رسانه ای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید