آگوئرو دچار سانحه رانندگی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی در حال تردد در یکی از خیابان های شهر منچستر دچار سانحه رانندگی شد.

آگوئرو دچار سانحه رانندگی شد

به گزارش خبرنگاران، سرخیو آگوئرو، مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی امروز (چهارشنبه) در شهر منچستر تصادفی داشت که خوشبختانه در این حادثه برای خود او هیچ اتفاقی نیفتاد، اما گفته می گردد که خودروی وی خسارت دیده است.

این اتفاق صبح امروز اتفاق افتاده و ظاهراً مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی به یک مانع برخورد نموده است که باعث شده قسمت جلوی سمت راست خودروی رنج روو او خسارت ببیند، اما خودش دچار هیچ گونه جراحتی نشده است.

آگوئرو که به دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی آرژانتین فراخوانده نشده است، امروز از سرمربی اش پپ گواردیولا مرخصی گرفته بود. او و دیگر هم تیمی هایش از فردا تمرینات خود را برای بازی خارج از خانه شنبه شب مقابل کریستال پالاس شروع خواهند کرد.

آگوئروی 31 ساله دو سال پیش نیز در شهر آمستردام هلند دچار یک سانحه رانندگی شد که در نتیجه آن یکی از دنده های او دچار شکستگی شد.

او در این فصل در 9 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته که طی آن هشت گل به ثمر رسانده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15890

به "آگوئرو دچار سانحه رانندگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو دچار سانحه رانندگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید